2025. november 11., kedd - Márton
Európában elsőként vált elérhetővé az a száz százalékosan magyar fejlesztésű újdonság, amit minden, a külsejére igényes nő imádni fog - főleg, ha kávé nélkül el sem tudná képzelni a mindennapokat. Ez a kávé ugyanis igazi bőrszépítő hatóanyag-koktél: fiatalít, akárcsak a kozmetikai kezelések. Ráadásul az ébresztő italunk ízéről sem kell lemondanunk!
Töretlen a CSOK népszerűsége, a kifizetések a koronavírus-járvány ellenére megduplázódtak. Az idei első fél évben családi otthonteremtési kedvezmény (csok) formájában több mint 63 milliárd forinttal támogatta az állam a családokat - tájékoztatta az MTI-t Tállai András, a Pénzügyminisztérium parlamenti államtitkára.
Az utazási korlátozások miatt számos ország, köztük a díszvendég Kanada nem tud megjelenni az október 14-én kezdődő vásáron, sok európai kiállítónak és szakmai látogatónak is szinte lehetetlen a részvétel - indokolták a döntést a szervezők.
Az elmúlt években hihetetlen mértékű digitális átalakulást vezényelt le a NAV, gyökeresen megváltoztatva az adatszerzés módját és ezáltal az adózók ellenőrizhetőségét. Ez azonban csak az első szakasza egy olyan átfogó adatszolgáltatási rendszernek, amellyel már nemcsak a cégek számlázására, de a későbbiekben akár a készletnyilvántartásokra, a vállalatirányítási rendszerek tartalmára, gyakorlatilag a teljes könyvelésre is ráláthat majd a magyar adóhatóság.
Ha van a pandémiának igazi vesztese, az a rendezvényszakma. A HORECA (hotel-restaurant-catering) tavasszal jelentős bevételkiesést könyvelt el, de talpra tudott állni, a nyár alatt szinte mindenhol hozták az előirányzott számokat. Nem így a rendezvényszervezők, akik egymást támogatva keresnek kiutat.
A Fővárosi Operatív Törzs ülése után szigorító intézkedéseket hozott a Fővárosi Önkormányzat a járvány megfékezéséért. A szociális intézményekben elrendelt látogatási és kijárási tilalom mellett a kulturális intézmények védelmét is megerősítették.
Jelentősen átrajzolta az új lakóingatlanok iránti keresletet a koronavírus, mivel a vevőjelöltek körében népszerűbbé váltak az új építésű házak a társasházi lakásokhoz képest - áll az ingatlan.com legfrissebb elemzésében, amely több mint 10 ezer hirdetés alapján vizsgálta az új lakások piacán a kereslet és a kínálat alakulását.
A Re:Search szakértői számos fontos irodaprojektben vettek részt tervezőként, többek között a Nokia Skypark belsőépítészeti kialakítását irányították. Szakértőként segítik a vállalatokat, hogy az irodáik hatékonyan és a dolgozók igényeire szabva működjenek. Vezetői mélyinterjúkkal, kérdőívekkel, vizsgálatokkal elemzik a meglévő állapotot, majd javaslatokat tesznek, hogy milyen változtatásokkal, eszközökkel, átrendezéssel lehet megvalósítani a kényelmesebb, hatékonyabb munkateret.
A Budapest Airport az év hátralévő részében várható járattörlések és utasszámcsökkenés miatt újraszámolta a 3 hónappal ezelőtt kiadott éves prognózisát. Az új előrejelzés szerint az idei utasszám a tervezett maximum egyharmada lesz idén, ami 5,5 millió utast jelent - derül ki a Budapest Airport hétfői közleményéből.
A Spar 4,5 milliárd forint beruházással bővíti bicskei és üllői logisztikai központját. Az építkezést saját forrásból fedezi a vállalat. A kereslet folyamatos emelkedése és hatékonyságnövelési célok miatt a Spar négy ezer négyzetméterrel bővíti a 10 éve átadott bicskei logisztikai központot: a szárazáru-raktár és a frissáru kiszállítási terület is nagyobb lesz. A megnövekedett terület lehetőséget biztosít arra, hogy a meglévő épületen belül a frissáru raktár területét is növeljék.
Ausztriából a tiltás ellenére járnak át fogorvoshoz Magyarországra, a hobbisportolók nagy részét viszont visszatartja a bizonytalanság és a szigorúbb belépési szabályok. Miközben a kormány arról beszél, a határzárat a magyar gazdaság védelmében hozta meg, megnéztük, milyen nem várt következményekkel járhat még az újabb szigorítás.
Szakmai berkekben sokszor elhangzik, hogy Magyarország a tízmillió marketinges országa, a hazai vállalatoknak mégis rengetegszer van negatív tapasztalata a marketinggel megbízott partnerekkel. A leggyakoribb probléma, hogy szakértőnek adják ki magukat a cégek, pedig a rájuk bízott feladatot valójában nem tudják megoldani. Scherzer Marcell, a BlueMarketing alapítója szerint bonyolítja a helyzetet, hogy sokan hamar feladják a hirdetést, mert nem térül meg időben, de ha jó szakemberekkel működünk együtt, akár már a második hónaptól is átválthat pozitívba a képlet.
Mesterséges intelligencia segítségével keltette életre virtuális ügyintézőjének…
Hat hónappal azután, hogy átvette a DBH…
A svéd építőipari és fejlesztési csoport, a…








