Sajtófigyelésre - sőt akár komplex versenypiaci hírszerzése is - szükség van olyan kiélezett piaci versenyhelyzetben, amikor azonos szegmensben több szereplő viszonylag azonos feltételekkel, azonos profillal fejti ki tevékenységét, és célozza meg a vásárlókat. Ugyancsak fontos, ha a piacra több külföldi…
Például - de nem kizárólag - stratégiai tervezés, vállalati fúziók, felvásárlások esetében a versenypiaci hírszerzés képes a döntéshozó számára adatokat, információkat szolgáltatni arra vonatkozóan, hogy ténylegesen mennyire vonzó a célba vett társaság, ott milyen átalakítások…
Híreket, eseményeket, projekteket, versenytársakat figyelne? Szeretne valós időben értesülni, hogy mit írnak a versenytársakról, folyamatban levő projektekről, vagy hogy kulcsemberek éppen mit nyilatkoztak? Szeretné nyomon követni egy esemény sajtó visszhangját? Elsőként olvasná a szakmájával kapcsolatos híreket?
Mivel a versenyképesség egyik legfontosabb erőforrását az üzleti információk jelentik, természetes, hogy egyre több vezető él a versenypiaci hírszerzés legális lehetőségével. Felismerték, hogy a fennmaradás, a fejlődés, a gazdaságosság szem előtt tartása érdekében állandóan tanulmányozni kell a…