A háziasszonyok egyik kedvelt ételtároló márkája, a Tupperware bejelentette, hogy leáll a kelet európai, így a magyarországi forgalmazással is.Az európai piac hosszú éveken át jelentős…
A Magyarországi Rendezvényszervezők és -szolgáltatók Szövetsége (MaReSz) idén 3. alkalommal meghirdeti a rendezvényszervező és -szolgáltató szektor szereplőit megszólító szakmai díjpályázatot. A verseny célja, hogy elismerje az adott év…
Változatlanul az olaszkolbászos pizza a legnépszerűbb Magyarországon – derül ki a Pizza Hut legfrissebb adataiból, de szorosan mögötte a megosztó hawaii pizza áll. A legtöbb…
A Magyar Családi Ház Tulajdonosok Egyesülete szerint Magyarország energiafogyasztását 20-25%-kal le tudnánk csökkenteni! Hiánypótló szakmai anyagot tett közzé a szervezet, amely segít az otthonfelújítási támogatás…
Néhány éve még nem is létezett, ma pedig már a mindennapjaink része a mesterséges intelligencia. Túlzás nélkül mondhatjuk, hogy az AI befolyásolja mindennapjainkat, de eddig…
A megkérdezett magyarországi vállalatok 50 százaléka nettó árbevételének emelkedésére számít az idén, az érintettek kétharmada 4-10 százalékos, 21 százalékuk pedig ennél is nagyobb növekedést vár…
A márkák és mikrofonok találkozása évek óta az egyik legdinamikusabban fejlődő marketing terület. Iparági becslések szerint csak az Egyesült Államokban 135 millió ember hallgat havonta…