A Google hagyományosan az év végén teszi közzé „Year in Search” összeállítását, amely átfogó képet ad arról, milyen témák foglalkoztatták leginkább a felhasználókat, mik voltak…
A magyar háztartások 80 %-a 150 000 forint alatt szeretné tartani ünnepi költéseit a Wise kutatása[1] szerint. Bár az ünnepi időszak a családról, ajándékokról és…
Ismét jelentős eredményeket ért el a Siemens a fenntarthatóság terén a 2025-ös üzleti évben. A technológiai vállalat immár második egymást követő évben tette lehetővé, hogy…
Mozgalmas év volt az idei a kiskereskedelem számára: változó fogyasztói hangulat, élénkülő verseny és gyorsuló technológiai fejlesztések formálták a piacot. Ahogy közeledik az év végi…
Míg a globális agrár- és élelmiszerpiacot a klímaváltozás negatív hatásai, a szélsőséges időjárás, a nemzetközi logisztikai zavarok bizonytalansága jellemzi, egy magyar fejlesztésű és gyártású innovatív…
Az építőipar 2025-ben gyakorlatilag padlóra került Magyarországon: az ÉVOSZ konjunktúrafelmérése* szerint az építőipari cégek 60 százaléka árbevétel csökkenéssel számol, 90 százaléka kedvezőtlennek látja a piaci…
Idén 11. alkalommal rendezték meg a Bizalom Gálát, ahol olyan vezetők munkáját ismerték el, akik hivatásuk során nem csak értéket teremtenek, de folyamatosan inspirálnak másokat.…