2025. május 14., szerda - Bonifác
Ötven évvel ezelőtt, 1973. március 2-án mutattuk be a Vígszínházban Déry Tibor Képzelt riport egy amerikai popfesztiválról című kisregényének zenés adaptációját Presser Gábor zenéjével és Adamis Anna dalszövegeivel.
E gépcsodákat saját korukban is csak királynék, hercegek és hollywoodi sztárok engedhették meg maguknak.
Az autóipari szolgáltatók mostantól egy új, innovatív alkalmazás segítségével digitalizálhatják működésüket és eladásaikat, ezzel radikálisan, akár 40%-kal, növelve hatékonyságukat. Új szolgáltatással, Magyarországon egyedülálló fejlesztéssel könnyíti meg az autósok és az autóipari szolgáltatók életét az nDRU. A startup vállalkozás egyszerűbbé teszi az autószervizek, autómosók, gumisok, műszaki vizsgabázisok és hasonló szolgáltatók napi működését: hatékonyabbá teszi a folyamatokat, kiváltja a telefonos ügyfélkommunikációt, segít az eladásokban és az ügyfélszerzésben is. Az első 100 nDRU-hoz csatlakozó szolgáltató most díjmentes tagságot is kap. Már most az induláskor több szervíz és automosó is csatlakozott a startuphoz.
Nincsenek könnyű helyzetben a vállalkozások, a szokásosnál jóval nagyobb tudatosság kell jellemezze azokat a cégeket, amelyek a válságállóságra teszik le a voksukat. Kiemelten fontos megteremteni a pénzügyi stabilitást, ezt szem előtt tartva domborodott ki idén a faktoring lehetősége a vállalkozási körökben. Egyre többen használják, de sok részlete még mindig homályos, pedig többet lehet vele nyerni, mint amennyit elsőre gondolnánk.
A csomagolás döntő tényező egy termék eladásánál, hiszen ez alapján is következtethetünk egyrészt a minőségére, értékére, másrészt életérzést közvetít. A kutatások szerint az átlagos vásárló, aki mindössze 30 percet tölt el egy áruházban, összesen 9 ezer árucikket vesz észre ez idő alatt, másodpercenként 6-ot. Ez alapján kiszámolható, hogy a csomagolásra csupán 0,16 másodperc jut, ebbe kell besűríteni a hatást, a külsőségek meggyőzőerejét, amely alapján a vásárló eldönti, leteszi-e az adott termék mellett a voksát. Szakál János, a díszdobozairól elismert családi vállalkozás, az Sz. Variáns Kft. tulajdonos-ügyvezetője egy költséghatékony, de mégis nemes eleganciát sugárzó megoldást javasol az egyediség közvetítésére.
Átfogó tesztidőszak után élesben is elindult a bőrgyógyászat Shazamjaként is emlegetett mesterséges intelligencia alapú technológia, amellyel a saját otthonunkból diagnosztizálhatóvá válnak a bőrbetegségek. Az AIP Derm világújdonságnak számít, és digitális forradalmat indíthat el a hazai egészségügyben. A fejlesztés látványosan emeli a szolgáltatás színvonalát és egyszerűsíti a páciensek életét, egy orvos pedig akár 40 esetet is el tud látni egy óra alatt, ezzel nagyságrendeket emelve a hatékonyságon.
Ugyan az idei tél kétszer is jelentős meleghullámot hozott, azonban az elmúlt napok hidegebb időjárása lehetővé tette a meglévő hóréteg növelést, illetve újabb jelentősebb hómennyiség legyártását. Mindhárom helyszínen napközben is várják a sísport szerelmeseit, azonban a nyitvatartás meghosszabbításával az éjszakába nyúlóan is lehet élvezni a tél örömeit.
„Számos család életét láttam tönkremenni, akik vagy rossz hitelkonstrukciót választottak, vagy a társasház költségeivel nem kalkuláltak, és adósságspirálba kerültek.”
Szilber Szilvia társasházszakértő küldetésének tekinti, hogy felhívja az emberek figyelmét a társasházilakás-vásárlás buktatóira. A témában készülő könyvét már tavasszal kezükbe vehetik az olvasók.
A hatalmas irodakomplexumok a globális vállalatok, technológiai multik igazi szimbólumai. Olyasfajta dolgozói jóllétet valósítanak meg, ami párját ritkítja. De hiába a tegnapi dicsfény, ha lejárt az idejük. Tényleg lejárt az idejük?
A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége (MSZÉSZ) március 14-én, kedden, 17:15-23:00 között, a Hilton Budapest szálloda Báltermében rendezi meg az Év Szállodája Gálát, ahol ünnepélyes keretek között adják át az Év Fiatal Szállodása 2022 díjat és kihirdetik az Év Szállodája 2022 pályázat nyerteseit.
A magyar tervezők a budapesti divathét után Olaszországban is bizonyíthattak. Ezúttal hét márka kapott lehetőséget arra, hogy bemutathassa 2023/24-es kollekcióját a Milano Fashion Week-en. A Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ) és a Camera Nazionale della Moda Italiana (CNMI) közös nemzetközi mentorprogramjának résztvevői – ABODI, CUKOVY, KATA SZEGEDI, UNREAL INDUSTRIES, PINETIME CLOTHING, THEFOUR és a ZSIGMOND – mutatták be a 2023/24-es őszi-téli kollekciók darabjait 2023. február 21-27. között a Milano Fashion Week-en.
Új trend veszi kezdetét: most már nem rá-, hanem helyette inkább lebeszélnek a vásárlásról. Az influenszerek, azaz elsősorban a közösségi médiában híres emberek, akik nagy befolyással rendelkeznek széles követői táborukkal, kiválóan alkalmasak különböző termékek reklámozására, olvasható az index.hu ezzel kapcsolatos összefoglaló anyagában.
Március 22-én és 23-án, több mint 140 kiállítóval, valamint közel 1200 állásajánlattal várja az érdeklődőket az 51. Műegyetemi Állásbörze. Hazánk egyik legrangosabb álláskereső rendezvénye idén hibrid módon kerül megrendezésre. Ezúttal a legtöbb állásajánlat villamosmérnököknek szól, de a legkeresettebbek között vannak az informatikusok és a gépészmérnöki végzettséggel rendelkezők is.
2023 tavaszán ismét egy formabontó HIBRID HVG Állásbörzével készülünk.Találkozz személyesen vezető munkaadókkal április 26–27-én a Papp László Sportarénában! Növeld tovább esélyeidet álmaid állására, vegyél részt április 26-28. között az Állásbörzén ONLINE is!
Bár tavaly újra hatalmas lendületet vett a…
Az ipari digitalizáció terjedésével egyre nagyobb hangsúlyt…
A Cushman & Wakefield legfrissebb jelentése szerint…