2024. november 27., szerda - Virgil
Már most óriási iramban épülnek Győrött a társasházak, és ezután jön csak a CSOK hatása, amelynek a főépítész, Révi Zsolt azért is örül, mert Győr nem lesz többé a garzonok városa. A családalapítókkal a 60 négyzetméteres, egynappalis, kéthálós lakások ideje jön el, s bár a legtöbb épület még 4-6 vagy 11-14 lakásos, az óriástársasházak kora is visszatér.
Mit tud a Városliget mellett, a Hungária krt. és Ajtósi Dürer sor találkozásánál elhelyezkedő két torony, melyik szint a legkelendőbb, és miért van szükség egy többszáz négyzetméteres grillteraszra? Az Irodakereső.info kérdéseire Kosztya Zsolt, az üzemeltetésért felelős Octagon Kft. ügyvezetője válaszolt.
A CBRE Csoport erőteljes forgalom- és nyereség-bővülésről számolt be a 2015. december 31-én végződött pénzügyi évben: mind az árbevétel, mind a profit új rekordot jelent a világ legnagyobb ingatlan-tanácsadó jelentésében. Magyarországon 35 százalékkal nőtt a bevétel, és a cég megduplázta munkatársai létszámát 2015-ben.
Annak ellenére, hogy jelenleg is kitart a lendület a hazai és főleg a budapesti ingatlanpiacon, még mindig akadnak olyan ingatlanok, melyeket nem tudnak eladni tulajdonosaik, illetve az értékesítésükkel megbízott ingatlanközvetítők. A Balla Ingatlanirodánál annak jártak utána, hogy pontosan melyek ezek a nehezen vagy egyáltalán nem eladható lakások.
Az ipari ingatlanfejlesztések szempontjából Közép-Európában az internetes kereskedelem jelentősége nagyobb lehet az elkövetkezendő években, mint az autóiparé – amely az utóbbi elmúlt húsz évben jelentős hatással volt a piacra. Az autóipar enyhe visszaesése az elmúlt évben az e-kereskedelem erősödését eredményezte.
A Colliers International Magyarországon immár LEED for Commercial Interiors minősített irodában folytatja működését, amely egyben a nemzetközi ingatlantanácsadó-hálózat első európai zöld irodájaként debütál. „A saját iroda kialakítása és minősítése legalább annyi figyelmet és munkát kívánt meg, mint az ügyfeleink igényeinek a teljesítése.”
Az Értékesítők Szakmai Napja című konferenciasorozatunkat már a kezdetektől nagy érdeklődés övezte. Célunk, hogy hagyományt teremtve minden évben 2-3 alkalommal összehívjuk a szakma legelismertebb szakembereit, hogy megosszák egymással és közönségükkel az értékesítés legaktuálisabb trendjeit.
A Casada Hungary Kft. ismét ingyenes üzleti tájékoztatójára várja azon cégek, vállalkozások vezetőit és független termékforgalmazókat, akik egészség-wellness-fitness-szépségipar területen tevékenykednek és keresik azt a fejlődést, profit növekedést elősegítő megoldást, mellyel működésüket, cégüket stabilizálhatják, illetve növekedési pályára helyezhetik.
Mindannyian tudjuk, hogy az üzleti életben a siker nem csupán a szakmai tudásunkon, hanem sok apró finomságon is múlik. Az öltözködésünk és viselkedésünk része a lényünknek. Érdemes ezért figyelni, különösen az üzleti életben, az írott és íratlan viselkedési szabályokra, valamint hogy jól összeválogatott, helyesen kombinált, az alkalomhoz illő ruházatot viseljünk.
Az elmúlt évben egyértelművé vált, hogy két kérdés tartja igazán lázban az adatkezelőket, az egyik a NAIH, a másik az adatvédelem egységes európai szabályozása. A Hatóság kétségkívül megtanulta hatékonyan használni az eszközeit: a 2014 végén, 2015 elején „kiosztott” nagy összegű bírságok - köztük több maximális, tízmillió forintos - hírére mindenki odafigyelt.
Hogyan érdemes videótartalmakat készíteni? Hogyan jelenjen meg egy márka a fregmentált, több eszközön történő consumer journey-ben? Hogyan válhat a márkaismertség növelésének fő katalizátorává az AdWords? Videótartalom-stratégia, consumer journey, Google AdWords a Digital Branding Reggelin: 2016. március 7-én választ kapunk!
A sokoldalú nagymama és filmdíva, Sophia Loren 81 évesen lett a főszereplője a Dolce & Gabbana új parfümjét reklámozó webszpotnak. "Az ilyen dolgok megtörténnek" - mondta Sophie Loren a Corriere della Sera hasábjain az új D&G reklámfilmről, amelynek ő a főszereplője. "Valahogy időtlen vagyok, és tetszik, hogy még mindig azt csinálom, ami érdekel."
Összesen 101 szervezet mintegy 21 millió forint támogatást nyert a Mol Új Európa Alapítványának KÖSZ! programjában, amely a középiskolás diákok kötelező közösségi szolgálat-teljesítését segíti. A második alkalommal meghirdetett programra 313 pályázat érkezett, civil és egyházi szervezetek, intézmények nevezhettek a középiskolákkal együttműködve.
Egy étteremben számos olyan szempont van, amely befolyásolja a vendégek élményeit, a szín egy rendkívül fontos tényező, hatással van az emberek kedvére és viselkedésére. A színekkel kapcsolatos inspiráció és gondolatébresztés céljából az SCA és a Tork az agyhullám technológia alkalmazásával mérte fel, hogyan reagálnak a vendégek a különböző színekre.
A SZÉP-kártyára érkező juttatások 50 százaléka lakásfelújításra…
Az informatika ma már nem csak az…
Formabontó lehetőséget kínál partnereinek a CPI Hungary…