2025. december 23., kedd - Viktória
Autóvásárlást követően többnyire az első karcig vagy kavicsfelverődésig nem jut eszünkbe, hogy gondoskodnunk kellene autónk fényezésének a védelméről. Pedig a statisztikák szerint az első sérülések többnyire már 50 km-en belül megtörténnek. Nem titok, hogy egy autó értéke attól a pillanattól csökken, hogy kigördült a szalonból, azonban fóliázással hosszú időre megőrizhetjük hibátlan állapotát, ami nagy értékű járművek esetében különösen fontos, illetve akkor, ha tudjuk, hogy 2-3 év múlva le szeretnénk cserélni.
Három nézőpont, három világkép. A Ludwig Múzeum és a KÜRT Akadémia közös programsorozata arra tesz kísérletet, hogy egy-egy kiállítás központi témáját hatszemszögből világítsuk meg. Vajon mik a különbözőségek a tudomány, a művészet és a gazdaság szereplőinek hozzáállásában? Vajon vannak-e eszközeikben, eredményeikben, gondolkodásmódjukban hasonló vonások? Meghívott vendégeink 10-10 perces előadását követően közös beszélgetésen fejtjük fel a hatszemszögben rejlő izgalmas találkozásokat.
Az AUTOMOTIVE HUNGARY kiállítást több, mint egy évtizede azzal a céllal hoztuk létre, hogy a magyar járműipar szakmai szereplői, a magyar autógyártóktól kezdve a beszállítókon át a kis- és középvállalkozásokig, találkozhassanak egymással.
A Hungexpo májusi ipari rendezvénye Magyarország legjelentősebb üzleti találkozója, mely az ipari szegmens valamennyi hazai és nemzetközi gyártója, forgalmazója, beszállítója és szolgáltatója számára olyan fórum, ahol a vállalatok kihasználhatják az iparágak közötti szinergiát, hogy ezzel megőrizzék, erősítsék az ágazatban megszerzett pozíciójukat, esetleg új szereplőként lépjenek be a piacra.
Környezeti fenntarthatóságra törekszik a SPAR Magyarország az új áruházai építése és a korábban épült üzletek modernizálása során. A 2017. évi értékhez képest 2021-re 49 százalékkal csökkent az áruházláncnál az üvegházhatású gázok kibocsátása.
„Hagyományos ízek szokatlan köntösben” – így jellemezte az immár két éve – Budapest belvárosában – megnyitott székely gourmet étterem ügyvezetője az új étlapjukon megjelent Kárpát Burgert, aminek az alapja a töltött káposzta lett. A különleges ízek és fogások nem állnak távol a SZÉK csapatától. Folyamatosan arra törekszenek, hogy olyan ízvilágot jelenítsenek meg a vendégek tányérján, ami tradicionálisan székely, ugyanakkor tökéletesen képviseli az egyre népszerűbb bistro konyhát.
Már most közel 40 közkedvelt márkához biztosít diákkedvezményt a dinamikusan fejlődő magyar startup. A Diverzum tavaly novemberben indult, alig egy év alatt 60 ezren regisztráltak az oldalra, akik ezáltal 35 millió forintot spóroltak meg az online költéseik során. A Z generációs ötletgazdák célja, hogy egyetlen diák se dobjon ki feleslegesen pénzt az ablakon. A kezdeményezés nulla forintból indult, de az augusztusban zárult első befektetési körnek hála, ma már egy egyre nagyobb csapat dolgozik azon, hogy új szintre vigye a diákkedvezmény-forradalmat.
Lovasparkunk, amit a Gödöllői dombság természetvédelmi területe ölel körbe, több mint 20 éve fogadja vendégeit. Most Márton-napi programokkal készül kedveskedni a Lázár Lovaspark vendégei számára.
Thomas Schauer, a Gebrüder Weiss (GW) délkelet-európai régiójának vezetője és Varga Bálint, a GW Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója elhelyezték a vállalat 10,5 ezer m2 területű új logisztikai létesítményének alapkövét, amivel másfélszeresre növelik a központi telephely kapacitását. A meglévő 23 ezer m2 raktáregyüttes mellett 10 milliárd forintos költséggel felépülő újabb csarnok és komplexum a tervek szerint egy év alatt megvalósul.
A regionális idegenforgalmi szervezet igazgatója azt mondta: a megkérdezett vállalkozók egyike sem számol egyelőre végleges bezárással. Átmenetileg bezár a tátrai szállodák harmada, a döntés hátterében a magas energiaárak állnak – írta az Újszó.
Ősszel fogja közzétenni a Gazdasági Versenyhivatal az új influenszer marketing tájékoztatóját, amely a korábbiaknál jóval részletesebb iránymutatást fog adni a véleményvezéreknek a jogszerű működéshez. Az új tájékoztató véleményezésében részt vevő Schönherr Hetényi Iroda versenyjogi szakértőivel, Turi Annával és Szabó Bálinttal tekintjük át a legfontosabb tudnivalókat.
A Bosch saját irodáinak átalakítási programját a New Way of Working címmel határozta meg, amelynek első állomásaként újult meg a mintegy 15 éves, Bosch Innovációs Kampusz Bp106-os épületének teljes belső tere.
A kereskedelmi ingatlanokat azért szeretik a befektetők, mert egy jól működő épület bármely befektetési portfólióban kiváló diverzifikációs eszköz. A kereskedelmi ingatlanokon belül az iroda a legvonzóbb eszközosztály, jellemzően egy nagyobb portfólió ingatlanvagyonának 30-40 százalékát teszi ki. De az utóbbi időben az iroda nem teljesített a legjobban. Mit lehet tenni?
A hazai ingatlanpiac kiemelt évindító szakmai, üzleti…
A Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara (BKIK) tagságának…
Új korszakához érkezett a magyar gyógyszerészet. A…








