2025. január 11., szombat - Ágota
A hatalmas amerikai üzletlánc mind befektetői, mind fogyasztói szempontból felülmúlta a várakozásokat még a kíméletlen piaci körülmények ellenére is. A Yahoo Finance 2022-ben a Costco amerikai üzletláncot választotta az év cégének, ami mind a Wall Street-i pénzügyi guruk, mind az átlag amerikai vásárló szempontjából teljességgel érthető választásnak bizonyult.
Az elmúlt időszakban az eddiginél is nagyobb hangsúlyt kapott a raktározás, ugyanis a mai bizonytalan gazdasági és piaci környezetben sokkal nehezebb biztosítani egy cég folyamatos, kiegyensúlyozott működését, mint néhány évvel ezelőtt. Az elszabadult infláció mellett az alapanyagok széles körének beszerzési nehézsége is elengedhetetlenné teszi, hogy egy biztonsági készlet álljon rendelkezésre. Akinek nincs a tulajdonában saját raktárterület, annak ahelyett, hogy sürgősen egy raktár kialakításába kezdene, érdemes számba vennie a rendelkezésre álló bérlési lehetőségeket.
Az Európai Unió Szellemi Tulajdoni Hivatalának (EUIPO) tanulmánya szerint a szellemi tulajdonnal tudatosan foglalkozó kkv-k akár 20 százalékkal nagyobb bevételt érhetnek el, mint azok, akik nem rendelkeznek oltalmakkal. A Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatala (SZTNH) legújabb kampányában a díjmentes IP Scan szolgáltatását népszerűsíti, amely a hazai kis- és középvállalkozásokat segíti egyedi elemzéssel és tanácsadással szellemitulajdon-stratégiájuk kialakításában, és az igényeiknek megfelelő oltalmak kiválasztásában.
Az Európai Bizottság új, a mobiltelefonos kommunikációra vonatkozó jogszabályt fogadott el – írja a The Brussels Times. A döntés értelmében az 5G a repülőkön is hozzáférhető lesz.
Miközben egyesek szerint fényévekre vagyunk az önvezetéstől, addig a legnagyobb gyártók közül sok már igen közel látja ennek megvalósulását. Thomas Schaffer, a Volkswagen vezérigazgatója szerint 2030-ra ez már megszokott dolog lesz.
2023. január 21–25. között Olaszországban, a Rimini Vásárközpontban várja a látogatókat az édesipari vendéglátás seregszemléje, a Sigep. A SIGEP kihagyhatatlan esemény, amelynek során felfedezheti a szakmai újdonságokat és az édesipari vendéglátás legújabb trendjeit: alapanyagok és hozzávalók, gépek és felszerelések, berendezések, csomagolás és szolgáltatások öt szektor számára (fagylalt, cukrászat, sütőipar, csokoládé és kávé).
A Veeva Systems Hungary, a Veeva Systems Inc. magyar leányvállalata elsőként döntött úgy, hogy az ATENOR óbudai irodafejlesztésébe, a RoseVille irodaházba költözteti budapesti központját. Az új, legmagasabb minőségben kiépített irodaterületet 2023-ban vehetik át a bérlők. A tranzakció és az elmúlt eseménydús időszak irodabérleti aktivitása kapcsán megvizsgáltuk az irodák szerepét és jövőjét.
A Veeva Systems Hungary, a Veeva Systems Inc. magyar leányvállalata úgy döntött, az ATENOR óbudai irodafejlesztésébe, a RoseVille irodaházba költözteti budapesti központját. Az új irodaterületet az épület legfelső emeletén 2023-ban vehetik át a bérlők.
Polyák Norbert új kihívásokat keresve továbblép a Gundel cégvezetői posztjáról – tudta meg szerkesztőségünk. Polyák Norbert 2019. március 1-jén csatlakozott ügyvezető igazgatóhelyettesként a Gundel csapatához és 2020. február 1-jétől töltötte be a Gundel étterem és a Bagolyvár étterem ügyvezető igazgatói posztját. Mint elmondta: köszöni az üzemeltető Eventrend Groupnak a bizalmat és annak lehetőségét, hogy részese lehetett a Gundel újjászületésének.
Több modelljét is harcba küldi a magyar piacon az MG, az angol márkát most a kínaiak élesztették újra, a stratégiájuk pedig egyértelmű: úgy ajánlanak korrekt autót, hogy közben lényegében minden vetélytárs alá ígérnek. De ez elég lesz a sikerhez? A Pénzcentrum a márka plug-in hibrid modelljét, az EHS-t tesztelte: többek között arra voltunk kíváncsiak, kell-e félni a kínai kocsiktól, és megnéztük, hozza-e az ígért fogyasztási számokat.
Showroom nyílt Újbuda egyik meghatározó irodaházában, az IP Westben, ami kiválóan alkalmas a flexibilis irodai tér tervezésére és ennek érzékeltetésére. A bemutatóterem kialakítását a változó munkaerőpiaci trendek, az otthoni munkavégzés felértékelődése, valamint az együtt és önállóan végezhető irodai feladatok arányának megváltozása, azaz a változó bérlői igények hívták életre.
A GTC tulajdonában lévő Centerpoint irodakomplexumban jelentős nagyságrendben megújulnak a belső terek, miközben óriási energetikai fejlesztések zajlanak. Emellett már kivitelezés alatt áll a harmadik fázis, amelynek elkészülte után a teljes ingatlanegyüttes eléri a 70 ezer négyzetméternyi bérbeadható összterületet, ezzel az ország egyik legnagyobb irodakomplexuma lehet.
Az elhelyezkedés, a könnyű megközelítés, az impozáns külső, a prémium szolgáltatásokkal öltöztetett belső és annak térkezelése, a bérlői igényekhez könnyen igazodó, rugalmas válaszfalak és a kiváló minősítés is döntő érv lehet egy iroda kiválasztásánál. Azonban, ha ezen jellemzők összessége megtalálható egy épületben, az felgyorsíthatja a folyamatokat. A gyors döntéseknek és a kétoldalú rugalmasságnak köszönhetően új lakója lesz a Váci úti CityZen Irodaháznak.
Egyáltalán nem elvetemült ötlet lakás vásárlására felhasználni…
Az Ecommerce Expo célja, hogy platformot teremtsen…
Új év, új célok – és mi…