2025. szeptember 15., hétfő - Enikő
Mintegy 75 000 négyzetméternyi kiállítási területtel az erdészeti megoldások témakörében az INTERFORST nemzetközi szakvásár 2022. július 17. és 20. között nyílik meg ismét Münchenben.
Már a pandémia előtt is látszódott, hogy egyre nagyobb az igény az irodapiacon a rugalmasságra, de az elmúlt két évben ez még inkább felerősödött. Azaz, már a járvány előtt is sokan érdeklődtek a munkavállalók wellbeingjét célzó, fenntartható, illetve a hibrid munkavégzésre is alkalmas, szolgáltatott irodák iránt, de ez azóta már alapelvárás lett. Ezzel pedig együtt járt az is, hogy egyre rövidebb időtartamra kötik a szerződéseket, és elsősorban a gyorsan költözhető kiadó irodákat keresik a bérlők.
Az egészségvédelem, a fenntarthatóság és a wellbeing hangsúlyosabbá válásával egyre jobban felerősödnek a különbségek az A kategóriába tartozó és az azon kívül eső irodaházak között – állapítja meg friss európai felmérésében a JLL. Az ingatlan- és befektetésmenedzsmentre specializálódott tanácsadó cég a piaci visszajelzések alapján rövidebb bérleti szerződésekre számít az elkövetkezendő két évben, továbbá arra, hogy egyre nagyobb lesz az érdeklődés a gyorsan költözhető – és talán egyszerűbb konfigurációjú – irodák iránt.
Országosan 15,1, a fővárosban pedig 15,7 százalékkal nőtt az albérletek ára januárban az előző év azonos időszakához képest – közölte a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) a honlapján szerdán.
Folyamatosan veszteséget szenvednek a kisebb benzinkutak az üzemanyag-árstop miatt. A legnagyobb probléma, hogy a világpiaci árak emelkedését az üzemanyagra vonatkozó, most már hat hónapra meghosszabbított kiskereskedelmi árplafon nem követi.
A webshopos kamuértékelések elleni küzdelmet egyre komolyabban veszi a világ legnagyobb e-kereskedőjének számító Amazon. A cég most két olyan vállalkozást perelt be, melyek jó pénzért bármilyen termékhez írtak tömegével pozitív értékeléseket, megtévesztve ezzel a valódi vásárlókat.
A munkahelyünk által biztosított számítógépek és mobil eszközök nem megfelelő használatával sok kárt okozhatunk a munkáltatónak. De akár egy fénykép megosztása is súlyos következményekkel járhat.
Magyar szoftverfejlesztők és nyelviskolai szakemberek együttműködéseként első hazai vállalkozásként lép nemzetközi piacra a Don’t Panic nyelviskola hálózat franchise. Az innováció lehetőséget teremt a magyar tanulók számára, hogy külföldi diákokkal együtt vegyenek részt online tanfolyamokon, mindezt egy Európában egyedülálló óralátogatási struktúra keretein belül.
A költséghatékony és biztonságos működéshez elengedhetetlen lenne, hogy a társasházak hozzáértő és felelős kezekben legyenek, ami hazánkban még csak kis mértékben valósul meg.
Február harmadikán nagyot zuhant a korábban Facebook néven ismert, most épp Metának hívott cég részvényeinek árfolyama. Egyik nap még 323 dollárt kértek a holdingcég papírjaiért, másnap pedig száz dollárral kevesebbet. A felfelé történő korrekcióra pedig azóta is várnak a részvényesek. Pedig a Meta mindent megígért, amit lehetett. Olyan jövőképet festett, amiben a cég olyan megkerülhetetlen lesz, mint amennyire néhány éve volt.
Mentőövet dob a szülőknek a Pszichológus Pasi. A digitális eszközök és az internet világa mára teljesen átszőtte a mindennapjainkat. Az utóbbi két évtizedben azonban már nem csak a felnőttek számára jelenthetnek veszélyt, hanem a kamaszok, a kisgyermekek, sőt már a csecsemők fejlődésében is komoly károkat okozhatnak.
Újabb szupersztárok mondtak igent a 2022-es Sziget meghívására, köztük a világ egyik legismertebb énekese, Justin Bieber, a nemzetközi EDM szcéna élbolyába tartozó Calvin Harris, a negyedik stúdióalbumával turnézó Tame Impala, a tavaly megjelenet új lemezével érkező Sam Fender, és a szintén friss zenéket hozó Anne-Marie. Augusztus 10-15 között végre visszatér a Sziget, ahova korábban már olyan nevek is bejelentkeztek, mint az Arctic Monkeys, Dua Lipa és a Kings Of Leon valamit a Bastille, Stromae vagy Lewis Capaldi.
Megváltozott, hogy mitől szeretjük a márkákat.Ma már nemcsak a vásárlók bizalmát kell megszerezni, hanem offline és online is megfelelően kell kommunikálni ahhoz, hogy egy márka szerethető legyen. Nebehaj Vanda, a Mazuri Marketing tulajdonosa elmondta, 2022-re a vásárlók lettek a mikro influenszerek, akik sok esetben nagyobb hatással tudnak lenni az emberek döntéseire, mint egy közepesen híres magyar celeb. A marketingszakértő szerint a közösségi médiás csoportokban lehet erősíteni az ügyfelek elköteleződését egy adott termék vagy szolgáltatás iránt, de mindig ügyelni kell arra, hogy a tagok ne sértegessék egymást, hiszen mindenki azt tudja igazán értékelni, ha egy nyugodt közösség részének érezheti magát.
Bár általánosan elterjedt vélekedés, hogy lakásvásárlás csak…
A Pepco 2015-ös magyarországi piacra lépése óta…
Két új hajóval indít járatokat a Dunán…