2025. június 16., hétfő - Jusztin
Ha az UNESCO támogatja e törekvést, a magyar főváros – Pest és Buda egyesítésének 150. évfordulóján – 2023-ban otthont adhat az egész éves programsorozatnak.
A Budapesti Gazdasági Egyetem turizmussal és vendéglátással foglalkozó diákszervezete, a Budapest Tourism Club (BTC) őszi nyitó előadásának keretein belül Gerendai Károly osztotta meg gondolatait vállalkozásai állapotáról és azon újításokról, amelyeket a vírushelyzet miatt vezettek be.
Újabb szokatlan jelenséget idézett elő a koronavírus-járvány a fogyasztás ösztönzésére, miután októberben már meglepődhettek a vevők az áruházakban, ahol idén minden korábbinál hamarabb megjelent a karácsonyi termékkínálat. Az internetes boltok is versenyfutásba kezdtek a járvánnyal, és többen már ezekben a napokban megnyitják a hivatalosan november végén tartandó fekete péntek (black friday) akciós kampányt.
Az Interbrand minden évben összeállít egy listát a világ legértékesebb márkáiról, a koronavírus válság pedig az idei toplistán is alaposan felkavarta az állóvizet, az évek óta nagyon erős Coca-Cola például óriásit veszített a márkaértékéből, ezzel szemben a járványhelyzetből profitáló Amazon márkaértéke nagyot nőtt. Az idei toplistából egyértelműen az látszik, hogy az olyan brandek tudtak jól szerepelni az elmúlt egy évben, amelyek valamilyen előfizetői modellt alkalmaznak. Az elemzést a portfolio.hu publikálta.
Egy k+f központtal bővíti magyarországi beruházásait a Huawei Technologies – jelentették be a vállalat jubileumi ünnepségén. Az új központ fókuszában a mesterséges intelligencia, a képfeldolgozási és jeltovábbítási technológiák, valamint a rendkívül nagyméretű elosztórendszerek állnak.
Több mint kilencezer négyzetméter alapterületű új csarnokegyüttessel bővül az East Gate Business Park. A fejlesztést a park tulajdonosa és fejlesztője a WING valósítja meg, az átadásra 2021 második felében kerül majd sor.
A koronavírus-járvány második hullámában ismét egyre több helyen váltanak otthoni munkavégzésre, ami sokaknak nem megy könnyen. Az egyhangúság megtörhető az egyre népszerűbb hotel office műfajával.
A civil érdekvédelmi társaság a turizmusból élő kézműveseket, ipar- és képzőművészeket, népi iparművészeket, ajándékboltokat, vásározókat és idegenvezetőket képviseli.
A koronavírus-járvány második hullámában ismét egyre több helyen váltanak otthoni munkavégzésre. Korábban már kiderült, hogy ez nem mindenkinek megy könnyen: sokan panaszkodnak arra, hogy nem hatékonyak a távmunkában. Kérdés, hogy miként alkalmazkodjunk megfelelően a home office-hoz, esetleg megtörhetjük-e az egyhangúságát például az egyre népszerűbb hotel office műfajával, ami a távmunkához hasonlóan szintén lehet biztonságos?
Alte-Go néven e-mobilitási leányvállalatot indít az Alteo, ami a jövőben a cég e-mobilitási divíziójaként működik majd – olvasható az Alteo BÉT-en közzétett közleményében.
A vásári kettős ideális alkalmat nyújt magyar kiállítók és látogatók számára - még ebben a kihívásokkal teli időszakban is - hogy üzleti kapcsolatokat létesítsenek, egyúttal megismerjék az ipar legújabb fejlesztéseit.
Az irodapiacot is fenekestől felforgatta a járvány. A cégvezetőknek viszont kapóra jött, hogy teljesen újragondolják a bizniszt: nem csupán azt, hogy mekkora terület kell a vállalkozásuknak, de azt is, hogy miként tudnák hatékonyabban használni az irodát. Beindult az újratervezés, sok helyütt már a megvalósítás is elkezdődött. Mester Nándor írása a Piac & Profiton.
Nem okozott áresést a Velencei-tó környékének ingatlanpiacán a koronavírus járvány, és egy-két hónapos szünetet leszámítva nem igazán érezni forgalomcsökkenést sem. Ugyanakkor a szakértő szerint a járvány kitörése után némileg változtak a vevői preferenciák.
A koronavírus-járvány második hullámában egyszerre kell biztosítani a gazdaság működőképességét és az óvintézkedések betartását.
2025 legnagyobb dobása a Judo világbajnokság 2025…
A munkahelyi higiénia ma már nem pusztán…
Tudatos tervezéssel lesz valóban öröm a végeredmény. A…