Széles termékválasztékkal készül az idei húsvétra is a SPAR Magyarország: a vállalat bicskei és perbáli húsüzemeiből több mint 600 tonna füstölt húsféleség, a SPAR enjoy.…
Új intézkedés lépett hatályba március 1-jén a kereskedelemre vonatkozóan, amely lényegében mindenkit érint. Az 1 milliárd forintos árbevétel feletti boltokban ugyanis mostantól jelezni kell, hogy…
Korábban még terjeszkedést tervezett a Pepco Ausztriában, most viszont az exitről döntött a cég. A magyarországi bolthálózattal is rendelkező Pepco úgy döntött, hogy kivonul Ausztriából, mert…
Februártól három új ügynökségi partner támogatja az étteremlánc digitális marketing aktivitásait. A hazai McDonald’s célul tűzte ki, hogy az elmúlt években lerakott digitális alapokra építve…
Fejleszti saját, olcsóbb, de minőségi termékeket áruló bolthálózatát a Zara divatkereskedelmi lánc tulajdonosa. Az Inditex az online értékesítésre is ráerősít, hogy visszaverje a kínai Shein…
Az Amerikában felpörgő fast-fashion e-kereskedelmi platformok, mint a Shein és a Temu a Kínából induló légi szállítmányozási kapacitások akkora szeletét kötik le, hogy a Vörös-tengeren…
Jelentősen zuhant a kiskereskedelmi üzletek száma az elmúlt években, 2019 eleje és tavaly június között majdnem 19 ezer üzlet zárt be, amely közel 15 százalékos…