Miután 2023-ban az irodapiaci és ipari-logisztikai kihasználatlansági ráták visszafogott kereslet és érdemi új átadások mellett tovább emelkedtek, 2024-ben a gazdasági növekedésen keresztül erősödhet a kereskedelmi…
Lassan lecseng a pandémia utáni “bosszúvásárlások” időszaka, ez pedig hátrányosan érinti a divat- és luxuscikk-ipart. A Gucci például már a tavalyi évet is gyengén zárta,…
2024. február közepétől országos szinten elérhetőek a Munch meglepetéscsomagjai a PENNY üzletekben. Ez idő alatt közel 25 ezer vásárló, több mint 70 ezer csomag élelmiszert…
Az Aldi és építőipari beruházó partnere új szintre emelte Németországban közös tevékenységét azzal, hogy többre vállalkozott egyszerűen egy új áruház felépítésénél. A bolt felett lakóház…
A Lidl 120 millió eurós beruházással nyitotta meg a legnagyobb horvátországi logisztikai és elosztóközpontját Krizben, ami a cég 18 éve tartó jelenlétének legjelentősebb befektetése az…
Egyre nagyobb kihívásokkal néz szembe a Tesco Közép-Európában: egyre csökken a piaci részesedése és a nyereségessége, ráadásul az egyik nagy piacról már ki is vonult…
Miközben az olcsó, kevésbé minőségi árut kínáló kínai cégek gőzerővel árasztják el Európát a termékeikkel, egyre többen fordulnak egy új alternatív vásárlás felé. Ez a…