2024. november 25., hétfő - Katalin
Jelentősen meglátszik a szerelmesek napja a csokoládéforgalomban. A Magyar Édességgyártók Szövetségének szervezeti titkára elmondta, hogy továbbra is a húsvét és a karácsony számít csúcsidőszaknak a csokoládé eladásban, de Valentin-napon is egyre népszerűbb ajándékká válik az édesség. Ezekre az alkalmakra már az édességgyártók is kiemelten készülnek és akár fél évvel korábban elkezdik a gyártást.
Az Unióval Közös Agrártámogatási Program (KAP) idén februártól már ontja a jobbnál jobb támogatásokat. Idén összesen 11 program 69 pályázatára lehet jelentkezni támogatásért az agrárium és élelmiszerfeldolgozó-ipar majd minden területéről. 2027-ig az agrárium teljes megújulása, változásállósága várható a 2900 milliárd forint keretösszegű, uniós és hazai pénzből összerakott támogatástól. 1500 milliárd jut gazdaságfejlesztésre, 1000 milliárd pedig a zöld jövőre.
2024. február 22-25. között a 12. Afrika Expo Budapesten 22 kiállító mutatkozik be 17 afrikai ország képviseletében, 500 négyzetméteren a HUNGEXPO Budapest Kongresszusi és Kiállítási Központ A Pavilonjában, a 210 A standhelyen!
16. alkalommal kerül megrendezésre a Járatlan Utakon Fesztivál, mely Magyarország legnagyobb, független utazókat megszólító rendezvénye. A legtöbbet utazott magyar, Vándorboy álmodta meg a koncepciót, amelyben évente kétszer a független magyar utazók találkoznak, ötleteket cserélnek, segítenek egymásnak és beszámolnak útjaikról személyesen is a követőiknek, akiknek szintén lehetőségük van kérdezni is. A fesztiválnak már presztízse van, hiszen már olyan előadók keresnek meg, akiket korábban nem tudtunk megszólítani. Nagyon pozitív visszajelzéseket kap a rendezvény, második családdá épült már a csapat és tartjuk a megszokott színvonalat évről évre. Idén is közel 100 vetítéses előadást, könyvbemutatót, filmvetítést és kerekasztal beszélgetést szervezünk utazási témákban.
Az Utazás kiállítás a látogatói igényeknek megfelelően megújul, interaktív programokkal egészül ki, amelynek köszönhetően Magyarország vezető turisztikai kiállítása minden korosztály számára évről évre újabb élmény- és inspirációszerzési lehetőséget biztosít, erre utal a kiállítás új neve is.
Online kommunikációs ninja, utazó blogger, Ázsia szerelmese és wellness rajongó, a Spabook.net turizmus szakportál tulajdonosa, a Turizmusfejlesztők és Tanácsadók Szövetségének tagja, turizmus marketing témában meghívott előadó a Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem (MATE) gödöllői, valamint a Károly Róbert gyöngyösi campusán, a veszprémi Pannon Egyetemen és a Budapesti Gazdasági Egyetem (BGE) Turizmus Club szakmai rendezvényén. Dolgozott Horvátország, Jordánia, Olaszország és Szlovénia országmarketingjén, valamint Zalakaros és Miskolc desztináció marketingjén is, a helyi élményekről, látnivalókról számos cikket, bejegyzést készített.
Az elmúlt időszakban országszerte megnövekedett az érdeklődés a Magyar Logisztikai Egyesület (MLE) személyes formában történő oktatásai iránt. Ennek eredményeként az online, valamint a már hosszú évek óta aktív budapesti képzések mellett, országszerte indulhatnak különböző településeken Felsőfokú Logisztikai Menedzser képzések.
Felszámolták a Belgrádi Autómúzeumot, amely több mint ötven veterán, érdekes történettel rendelkező, filmforgatáshoz is használt autónak adott otthont Belgrád központjában.
A középkorosztály dominál a hazai ingatlanpiacon, egy részük az állami támogatásokkal is élni kíván, más részük befektetési célból vásárol, illetve sokan vannak, akik élethelyzetük változása, elsősorban válás miatt keresgélnek ingatlant. A szakértők szavaiból az is kiderült, hogy milyen méretű és árú ingatlanok érdeklik őket.
Ma már szinte a mindennapok része a mesterséges intelligencia (MI), amelyet egyre szélesebb körben alkalmaznak. Ezzel párhuzamosan azonban mind hangosabban kongatják a vészharangokat is, miszerint nem árt vigyázni az új technológiával. Utánajártunk, milyen hátulütői lehetnek az MI használatának a cégek márkaépítésével kapcsolatban.
Az egyik állomáson végzett teszt során a Transport for London egy számítógépes látórendszerrel próbálta felismerni a bűncselekményeket és a fegyvereket, a sínekre esett embereket és a bliccelőket.
A Nestlé kivezeti a Breakaway és Yorkie kekszszeleteket, helyette a Blue Riband új mogyorós ízesítésére fókuszálva hajt végre termékváltoztatásokat Nagy-Britanniában.
Tavasszal a világzene meghatározó képviselői varázsolnak egzotikus hangulatot a Bartók Béla Nemzeti Hangversenyteremben, míg a nyári fesztiválszezon kapuit a Hey, June! sorozat nyitja meg. Júniusban a legígéretesebb hazai tehetségek koncertjei mellett egy legendás magyar zenekar áll újra össze a Müpa színpadán.
A Magyar Távmunka Szövetség 20 éves fennállását…
A Waitrose tulajdonosa, a John Lewis Partnership…
A közép- és kelet európai (CEE) befektetési…