Kevésbé érzik jól magukat a munkahelyükön a fiatalok. Legalábbis az idei második negyedévben 39 százalékra csökkent azoknak az aránya, akik megbecsültnek érzik magukat - derül…
Október vége felé egyre több vállalkozó tervezi a karácsonyi ügyféllátogatásokat. Felmerül a kérdés: az ajándék mellett mit szeretnénk kommunikálni? Langmár Zsuzsa, a Langmár Kommunikáció vezetője…
A részben hazai rendezésű labdarúgó-Európa-bajnokság meghatározó szerepet játszott a nemzetközi turizmus fellendülésében Magyarországon – derül ki a CBRE kutatásaiból. Vidéken továbbra is rendkívül erős a…
A magyar munkavállalók jelentős része nem tér vissza korábbi külföldi munkahelyére. Az elmúlt egy évben több tízezer ingázó ragadt belföldön a határzárak miatt, közülük pedig…
Hosszas leállás után újra dübörög az üzleti nyelvoktatás piaca. A pandémiát átvészelt cégek számára prioritás, hogy a munkavállalók felkészültek legyenek a nemzetközi ügyfelekkel való kommunikációra…
Ismét elindul a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány ernyőmárkája, a CheckINN által szervezett Turisztikai Innovációs Verseny. A fiatal egyetemistákat célzó programban a csapatok nettó 3 millió…
Magyarországon általános probléma a karbantartás és a tisztítás hiánya az ingatlanokhoz tartozó csővezetékeknél, így a tisztítás során előtérbe kerül a bontás nélküli technológia. A LEO…