Miközben új áruházak megnyitását tervezi és több meglévő üzletét is felújítja, a jövőben a minőségi termékek, szolgáltatások terén is erősít, s támogatóként a magyar versenysportban…
Belépett a magyarországi piacra Európa egyik vezető online életmód- és divatáruháza, a Zalando, ezzel a magyar vásárlók több mint 1700 márka 350 ezernél is több…
A kiskereskedelem jövőjébe egy izgalmas 3D nyomtatási bemutatón keresztül nyerhettek bepillantást az érdeklődők egy ABB robot segítségével London egyik legjelentősebb áruházában, a Selfridgesben, az Oxford…
Az IMMOFINANZ, a régió egyik legnagyobb ingatlanbefektetője bérbe adta utolsó szabad egységét a hazai STOP SHOP portfólióban, elérve ezzel a teljes, 100%-os bérbeadottságot. A legújabb…
Míg a Covid-válság mélypontján a kiskereskedelem legfőbb támasza az online csatorna volt, addig idén márciusban az erőteljes bázishatások miatt már inkább fékezte a szektor egészének…
#BeYourOwnBOSS – azaz légy önmagad főnöke. A prémium divatmárka, a BOSS új arculattal, kollekcióval és világsztárokat felvonultató kampánnyal rázta fel nemrég a divat világát. A…
A Kende Gastro Zrt. bemutatta Magyarország első mesterséges intelligenciát alkalmazó, automatizált konténerüzletét; a cég az alkalmazott technológia kizárólagos európai forgalmazója, és a szomszédos országokban is…