Lehet-e versenypiaci előnyhöz jutni, vagy gazdasági kockázatokat csökkenteni azzal a rendszerrel, amellyel japán tudósok állítása szerint harminc évre előre is képes megjósolni a tájfunokat, hóviharokat, erős hőmérsékleti ingadozásokat és…
A XVII. századi Angliában a szövőiparban jelent meg a konkurenciáról szóló információk megszerzésére való törekvés, mely azóta folyamatosan jelentős üzletággá nőtte ki magát. Mára rákényszeríttette…
A jó üzletkötő ismérve nem a rámenősség, hanem az empátia. A legújabb felmérések szerint a hosszú távú ügyfélkapcsolatok záloga a partner körültekintő diagnosztizálásában rejlik. Sok…
Az RSS a jövőben várhatóan egy egyedülállóan célzott marketinginformáció-szerző és továbbító csatornává fejlődik, olyan technikai megoldásokat nyújtva, melyek hiányoznak a többi csatornából. Az RSS technológia legújabb generációja – a…
Tavaly összesen közel tizennégymilliárd forintot költöttek el a vállalatok felmérésekre, ezek közül még mindig az egyszeri kutatások vannak túlsúlyban – írja a Világgazdaság. Az internet…
Bár a legnagyobb hazai cégvezérek baráti köreibe nagyon nehéz bekerülni, alacsonyabb szinten már komoly kapcsolatokat is ki lehet építeni félhivatalos rendezvényeken. Ezek később az üzleti…
A magyarországi cégek több mint háromnegyede a tudást stratégiai eszköznek tekinti, ám csak mintegy harmaduknak van ténylegesen átfogó tudásmenedzsment-stratégiája – állítja a KPMG-BME Akadémia és…