2025. július 3., csütörtök - Kornél
A logisztika és a lakossági értékesítés továbbra is egyre nagyobb volumeneket mutat, amit csak az értékesítésre rendelkezésre álló termékek szűkössége fékez - értesült az OGH Hírügynökség a Colliers International legfrissebb piaci jelentéséből.
A hazugságot az arc izmainak mozgása alapján felismerő mesterséges intelligenciát fejlesztettek izraeli kutatók.
Ünnepi hangolódás veszi kezdetét november közepétől a Westend Tetőkertben. A Winter Wonderland néven futó rendezvénysorozat egészen év végéig vár mindenkit körhintával, jégkorcsolya pályával, izgalmas programokkal, és téli ételekkel, italokkal.
Itt a korcsolyaszezon Magyarország legnépszerűbb és leghangulatosabb télisport-helyszínén, a Városligeti Műjégpályán. A 12 ezer négyzetméteres jégfelület kétharmada áll a látogatók rendelkezésére, a pálya belső tereiben a maszkhasználat kötelező.
A home office térhódítása alapvető változásokat hozott az irodaépületek életében. A dolgozók visszacsábítása a legtöbb cég számára kihívást jelent. Ma már alapelvárás a magas szintű IT lefedettség és megjelent a kényelem és a relaxációt szolgáló megoldások iránti igény is. Szolgáltatói oldalon előtérbe kerül a robotika és az automatizálás, aminek megjelenése sokkal inkább a munkaerő-hiánynak és nem a pandémiának köszönhető. Az idei utolsó negyedévi létesítménygazdálkodási hangulatindex kifejezetten jó értéken zárt (53,06), a Létesítménygazdálkodási és Épületüzemeltetési Szolgáltatók Országos Szövetsége a következő évet – a kihívások ellenére is – pozitívan látja és a piac további növekedését várja.
Az egyesület tagsága másodszorra választotta meg a Wavemaker Hungary ügyvezető igazgatóját elnöknek. November 15-én elnököt, elnökséget (24 tag) és felügyelő bizottságot (3 tag) is választott az MRSZ tisztújító közgyűlése a következő, 2022-2024-es ciklusra. Gulyás János elnöksége mellett az alelnökként dolgozik majd Mérő Ádám (megbízó szektor – Coca-Cola Magyarország Kft.), Vidus Gabriella (média szektor - M-RTL Televízió Zrt.) és Novák Péter (szolgáltató szektor - Dentsu Hungary Kft.).
A Hotelinfo Kft. elkezdte szerkeszteni a 2022. évi kártyája Partnerkatalógusát. A nyomtatott anyag szerkezete változatlan ugyan, de a cég a pandémiás időszakot kihasználva, megújította a kártya informatikai hátterét. A használhatóság és a kényelmi szolgáltatások fejlesztése volt a fő cél. Ezek egy részét már bemutatták a MICE Business Day 2021-en az érdeklődők számára, a visszajelzések szerint nagy sikerrel.
Szorosabb együttműködésre kérte a tagállamokat a turisztika területén Ujhelyi István EP-képviselő, az Európai Parlament közlekedési és turizmus bizottságának alelnökeként az immár huszadik alkalommal megrendezett Európai Turizmus Fórumon.
November 14-én megjelent az Emberi Erőforrások Minisztériumának utasítása az egészségügyi ágazatban a szakmai rendezvények személyes jelenléttel történő megtartásának tiltásáról – tájékoztatta lapunkat a MaReSz és az MSZÉSZ. Ennek hatására drámai lemondáshullám indult meg.
Nemzetközi szinten is korszakalkotó ötlettel várja tavasztól a látogatóit a Széll Kálmán téren létesített Pénzmúzeum.
21 ezer négyzetméteres logisztikai park épül Budapest vonzáskörzetében, az M1-es autópálya mentén, Biatorbágyon.
Olyan egységes az áremelkedés az ingatlanpiacon, hogy nehéz szélsőségeket kiemelni, de vannak területek Budapesten, ahol több évre visszatekintve látható, hogy nagyon jelentős drágulás történt.
Az eddigi évek alatt mindig teltházas Magyar Marketing Fesztivál ismét megnyitja kapuit – a szervezők közleménye szerint – minden eddiginél erősebb szakmai előadásokkal és tematikus termekkel immár 9. alkalommal, 2022. január 27-én. Az esemény célja – a hagyományokhoz híven – a 2022-es év várható üzleti és marketingtrendjeinek bemutatása, a vállalkozások, cégvezetők és döntéshozók felkészítése az idei év kihívásaira.
Hallott már a reklámemlékezetről? A nőké lényegesen jobb. Nem szeretjük, ha lódít, ha irritálóan tolakodó, ha harsány és ha unásig ismétlődik egy internetes reklám. Szeretjük viszont a jó reklámzenét, a humort, a szép képeket és ha frappáns a sztori. Ha pedig egy online reklám szerethető, hatására többet is vásárolunk, kiváltképp a nők – derül ki a DisplayNOW hirdetési webshop reprezentatív online reklám kutatásából.
Habár a tavalyi év végén még sok…
Nyáron akár a kertben és a teraszon…
A földmunkák elindulásával megkezdődtek a LIVING XIII…