2025. május 11., vasárnap - Ferenc
Az ipari ingatlanfejlesztések szempontjából Közép-Európában az internetes kereskedelem jelentősége nagyobb lehet az elkövetkezendő években, mint az autóiparé – amely az utóbbi elmúlt húsz évben jelentős hatással volt a piacra. Az autóipar enyhe visszaesése az elmúlt évben az e-kereskedelem erősödését eredményezte.
A Colliers International Magyarországon immár LEED for Commercial Interiors minősített irodában folytatja működését, amely egyben a nemzetközi ingatlantanácsadó-hálózat első európai zöld irodájaként debütál. „A saját iroda kialakítása és minősítése legalább annyi figyelmet és munkát kívánt meg, mint az ügyfeleink igényeinek a teljesítése.”
Az Értékesítők Szakmai Napja című konferenciasorozatunkat már a kezdetektől nagy érdeklődés övezte. Célunk, hogy hagyományt teremtve minden évben 2-3 alkalommal összehívjuk a szakma legelismertebb szakembereit, hogy megosszák egymással és közönségükkel az értékesítés legaktuálisabb trendjeit.
A Casada Hungary Kft. ismét ingyenes üzleti tájékoztatójára várja azon cégek, vállalkozások vezetőit és független termékforgalmazókat, akik egészség-wellness-fitness-szépségipar területen tevékenykednek és keresik azt a fejlődést, profit növekedést elősegítő megoldást, mellyel működésüket, cégüket stabilizálhatják, illetve növekedési pályára helyezhetik.
Mindannyian tudjuk, hogy az üzleti életben a siker nem csupán a szakmai tudásunkon, hanem sok apró finomságon is múlik. Az öltözködésünk és viselkedésünk része a lényünknek. Érdemes ezért figyelni, különösen az üzleti életben, az írott és íratlan viselkedési szabályokra, valamint hogy jól összeválogatott, helyesen kombinált, az alkalomhoz illő ruházatot viseljünk.
Az elmúlt évben egyértelművé vált, hogy két kérdés tartja igazán lázban az adatkezelőket, az egyik a NAIH, a másik az adatvédelem egységes európai szabályozása. A Hatóság kétségkívül megtanulta hatékonyan használni az eszközeit: a 2014 végén, 2015 elején „kiosztott” nagy összegű bírságok - köztük több maximális, tízmillió forintos - hírére mindenki odafigyelt.
Hogyan érdemes videótartalmakat készíteni? Hogyan jelenjen meg egy márka a fregmentált, több eszközön történő consumer journey-ben? Hogyan válhat a márkaismertség növelésének fő katalizátorává az AdWords? Videótartalom-stratégia, consumer journey, Google AdWords a Digital Branding Reggelin: 2016. március 7-én választ kapunk!
A sokoldalú nagymama és filmdíva, Sophia Loren 81 évesen lett a főszereplője a Dolce & Gabbana új parfümjét reklámozó webszpotnak. "Az ilyen dolgok megtörténnek" - mondta Sophie Loren a Corriere della Sera hasábjain az új D&G reklámfilmről, amelynek ő a főszereplője. "Valahogy időtlen vagyok, és tetszik, hogy még mindig azt csinálom, ami érdekel."
Összesen 101 szervezet mintegy 21 millió forint támogatást nyert a Mol Új Európa Alapítványának KÖSZ! programjában, amely a középiskolás diákok kötelező közösségi szolgálat-teljesítését segíti. A második alkalommal meghirdetett programra 313 pályázat érkezett, civil és egyházi szervezetek, intézmények nevezhettek a középiskolákkal együttműködve.
Egy étteremben számos olyan szempont van, amely befolyásolja a vendégek élményeit, a szín egy rendkívül fontos tényező, hatással van az emberek kedvére és viselkedésére. A színekkel kapcsolatos inspiráció és gondolatébresztés céljából az SCA és a Tork az agyhullám technológia alkalmazásával mérte fel, hogyan reagálnak a vendégek a különböző színekre.
Szeretettel meghívjuk Önt és kollégáját cégünk szakmai nyílt napjára, amelyre 2016. március 22-24. között az Európa Center Üzleti és Logisztikai Parkban (1044 Budapest, Ezred u. 2. B2/10.) kerül sor. A nyílt nap alkalmával szakmai előadásokon vehetnek részt, ahol kollégáink több témát érintve értékes információt osztanak meg Önökkel.
Az elmúlt időszakban meglódult ipari beruházások az ipari ingatlanpiacon jelentős fejlesztésekhez vezetett. Budapesten és környékén az üresedési ráta az erős bérlői keresletnek és az új spekulatív fejlesztések teljes hiányának köszönhetően két év alatt 11 százalékponttal csökkent, és jelenleg 10,6 százalékon áll.
2015 ismét egy sikeres év volt a Skanska Commercial Development Europe számára. A cég tizenegy irodaépületet adott el három kelet-közép-európai országban, és ennek teljes volumene meghaladta az 500 millió eurót. Az ingatlanfejlesztő cég 2016-ban is fenn kívánja tartani ezt az ütemet, új értékesítési portfóliókat készít elő és új beruházásokhoz vásárol telkeket.
Az új kongresszusi központ építése 2017-ben elindulhat - mondta az NGM helyettes államtitkára a Turizmus és profit című szakmai konferencián Budapesten. A szakma által régóta sürgetett beruházást, amelyre lett volna évekkel ezelőtt piaci jelentkező (a SYMA Rendezvényközpont), először az adminisztráció majd a 2007 utáni a pénzügyi válság akadályozta meg.
A CIJ EUROPE nemrégiben interjút készített Ioana…
2025. június 4-én a budapesti Lurdy Házban…
Szinte minden magyar vásárló hajlandó többet költeni…