„Hagyományos ízek szokatlan köntösben” – így jellemezte az immár két éve – Budapest belvárosában – megnyitott székely gourmet étterem ügyvezetője az új étlapjukon megjelent Kárpát…
Már most közel 40 közkedvelt márkához biztosít diákkedvezményt a dinamikusan fejlődő magyar startup. A Diverzum tavaly novemberben indult, alig egy év alatt 60 ezren regisztráltak…
Thomas Schauer, a Gebrüder Weiss (GW) délkelet-európai régiójának vezetője és Varga Bálint, a GW Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója elhelyezték a vállalat 10,5 ezer m2 területű…
Ősszel fogja közzétenni a Gazdasági Versenyhivatal az új influenszer marketing tájékoztatóját, amely a korábbiaknál jóval részletesebb iránymutatást fog adni a véleményvezéreknek a jogszerű működéshez. Az…
A vásárlók igényeit szem előtt tartva új szolgáltatással állt elő Magyarország első számú online termelői piaca. A legalább 90 százalékban* magyar élelmiszereket forgalmazó Közért+ az…
A boltok polcain folyamatosan tapasztaljuk a termékek drágulását. Nagy nevű és múltú éttermek, cukrászdák zárnak be, mert az egyre emelkedő inflációval szemben nincs más megoldási…
A lúgos ásványvíz olyan élettani hatásokkal bír, amelyet a megszokott, mentes ásványvizek nem tudnak felmutatni. A kiváló minőségű, ásványokban és nyomelemekben gazdag Pannónia Kincse már…