Az új árstopos árakat kötelező majd kiírni a boltokban, honlapokon, áruházi újságokban, de a régieket nem feltétlenül. Pedig a különbség izgatja a legjobban a vásárlót.…
Jó évet zárt tavaly a Magyarországon több mint 230 üzlettel jelen lévő Rossmann, a német drogérialánc csoportszinten 8,1 százalékkal 11,1 milliárd euróra növelte árbevételét. A…
A koronavírus kezdeti felbukkanása 2020-ban még okozott izgalmakat a megelőző évek tempós bővüléséhez szokott hazai kiskereskedelemben, de több más országgal ellentétben nem borította a lakossági…
A tavalyi év után, 2021-ben is számos témában készítettünk nagymintás felméréseket. Kutatásaink kitértek többek között a lakosság lelkiállapotára; a hazai élelmiszerboltokban kapható magyar termékek megítélésére;…
A felhasználók várakozása szerint 2030-ban úgy fogunk majd bevásárlóközpontokba látogatni, hogy a kiterjesztett valóságot kínáló okosszemüvegek vagy épp a mozgásérzékelős ruhák révén nemcsak a fizikai,…