Az ÁrGép.hu, Magyarország egyik vezető ár-összehasonlító portálja, idén ünnepli fennállásának 20. évfordulóját. 2005-ös indulása óta a platform az ország egyik legismertebb online vásárlási kiindulópontjává vált.…
Már érzékelhető forgalmat generálnak az AI-alapú keresők a hazai weboldalakon. A Y Diák Iskolaszövetkezet tapasztalatai szerint bár a mesterséges intelligencia forrásból érkező látogatók száma még…
Idén tizenötödik alkalommal rendezik meg az Év Gyógyszerésze és a Kedvenc Patikám kampányokat. A jubileumi évben a szervezők a gazdasági nehézségek és a főtámogató hiánya…
Miközben a magyar vállalatok árbevétele 2024-ben átlagosan 8, nyereségük pedig 11 százalékkal csökkent, a Bizalmi Körhöz tartozó cégek 1,25 százalékos bevételnövekedést és 11 százalékos profitbővülést…
Az idei toplisták a marketingben erőteljes megújulást, a PR-ban viszont nagyobb stabilitást mutatnak – derül ki a Marketing&Média kommunikációs szaklap összeállításából. A szaklap idén jubileumi,…
Akár bő egy év alatt megtérülhet a beruházás a Jedlik Ányos Energetikai Program segítségével. A támogatás mértéke várhatóan a vállalkozás méretétől függően változik, a mikro-…
A magyar autósok többsége továbbra is bizalmatlan az elektromos autózással szemben – derül ki a Kovács Autóalkatrész Kft. által több mint 1500 fő bevonásával végzett…