2025. augusztus 6., szerda - Berta
Ha az országok területét az alapján osztanák, hogy ki hány korsó sört iszik meg egy évben, akkor a csehek, a maguk 144 literes egy főre jutó fogyasztásával világuralomra törnének - derül ki a Trademagazin gyorselemzéséből. A dobogó második fokára meglepő módon a sörkultúrájáról kevéssé ismert Seychelle-szigetek kerülne, míg a harmadik helyet Németország kapná.
A tőzsdei részvényekbe való befektetés költségei indokolatlanul magasak Magyarországon. Ahhoz, hogy a magyar befektetők is részesülhessenek a tőzsdéken hosszútávon elérhető magas hozamokból, ezeket a költségeket jelentősen csökkenteni kell - állítja Zawadowski Ádám (Közép-Európai Egyetem) az index.hu-n publikált elemzésében.
Vajon még hány autógyártó kénytelen "beismerő vallomást tenni. Legutóbb a Suzuki cég ismerte be, hogy manipulálta a fogyasztási adatokat. A bejelentésre a japán tőzsde máris reagált: a cég részvénye 11 százalékkal esett. A magyar Suzuki-gyár nem kommentálta a bejelentést - számolt be a hvg.hu.
A DVM group marketing és pr igazgatói posztjára Simon Orsolyát nevezte ki. Az új vezető feladatkörébe tartozik az építőipari szolgáltatások teljes skáláját nyújtó hazai cégcsoport átfogó kommunikációs támogatása, kiemelten fókuszálva a tervezés, kivitelezés, projektmenedzsment és a fenntarthatósági tanácsadás területére.
Az ingatlanpiaci ciklus „nulladik kilométerköve” a fejlesztési telek, amelynek piacán óriási mozgások indultak be az elmúlt félévben. 2015. októbere és 2016. áprilisa között csak az Eston International annyi telket értékesített, amelyen 500.000 négyzetméter ingatlan kivitelezése lehetséges, ennek 30%-át irodafejlesztési célra – tudta meg az OGH Hírügynökség.
2016. május 18-án sajtóreggelire és egyben kiállítási megnyitóra invitálta partnereit az ESTON. A Bank Center aulájában rendezett kiállításon az EstOn the top fotópályázatra beérkezett legjobb, egyedi látásmóddal készített fotókompozíciókat június 5-ig lehet megtekinteni. Az ingatlanpiac aktualitásait Salamon Adorján vezérigazgató és az ingatlanügynökség divízióvezetői elemezték.
A tavalyi siker után 2016-ban ismét meghirdtésre került az "EstOn the top" fotópályázat. A május 18-án megnyitott kiállításon a fotópályázatra beérkezett legjobb, egyedi látásmóddal készített fotókompozíciókat június 5-ig tekintheti meg a közönség Budapesten, a Bank Center aulájában. A kezdeményezés sikerét jelzi, hogy idén mintegy félezer képpel neveztek az érdeklődők.
Az eladók az elmúlt negyedévben is a reálisnál magasabb árakon hirdették meg lakásaikat, így nőtt a választék a VII., VIII. és XI. kerületek ingatlanpiacán. Ez viszont azzal jár, hogy a tulajdonosok nehezebben tudják értékesíteni ingatlanaikat, mint néhány hónappal ezelőtt. Ráadásul egyre kevesebb az olyan vevő, aki gyorsan és "mindenáron" szeretne vásárolni.
Már nem csak az Y-generációra kell figyelniük a munkaadóknak, hiszen lassan megérkezik a Z-generáció is, vagyis a fejlődés töretlen. A technológiai haladás szuperszonikus sebességbe váltott. Új terek jönnek létre, ahol új típusú alkalmazottak dolgoznak. Vajon milyenek lesznek a jövő irodái, hogyan változik a munkakörnyezet?
Kétéves előkészítés után az MBI elindítja a pénzügyi szektor első nemzetközi franchise-rendszerét Magyarországon, – úgy mint a Cseh Köztársaságban, Romániában és Lengyelországban – ahol a többi országhoz hasonlóan 33 fiók megnyitását tervezi. A vállalat franchise-partnereket keres, akik saját vállalkozáshoz igénybe vennék egy erős vállalat innovatív koncepcióját.
Nemrég jelentette be a Prologis, hogy megkezdte 21 ezer négyzetméteres új ipari ingatlanának fejlesztését. A beruházás ráadásul spekulatív alapon történik, amely a hazai raktárpiac iránti növekvő bizalmat jelenti. Ennek kapcsán beszélgettünk Kemenes Lászlóval, a Prologis magyarországi ügyvezetőjével.
Az ingatlanpiaci trendekhez igazodva egy új üzletággal bővül a CE Land szolgáltatásainak portfóliója. Az elmúlt egy év fellendülése remekül jelzi a piac újraéledését. Ahogy néhány évvel ezelőtt a recesszióhoz, most ehhez a felpezsdült hangulathoz való alkalmazkodás is elengedhetetlen.
Kapaszkodjon meg: mértékegység született a vállalkozóra. Az „egyedi módszertannal” létrejött háromkomponensű Bridge Index, a Bridge Budapest szellemi terméke azt méri, mennyire jellemző a vállalkozáshoz szükséges hozzáállás és gondolkodásmód a magyarra. Azaz mennyire cselekvőképes, tudatos és képes globális szinten gondolkodni vállalkozás terén.
Kik is ezek a köztünk élő, sokszor elvont, elvarázsolt, "lezser eleganciával" megjelenő figurák? Papucsban poroszkáló kockák vagy menő startupperek? - teszi fel a kérdést az informatikusok világáról a Brand & Content. A statisztikák ezt a kérdést nem döntik el, de sok érdekeset elárulnak. Következzen egy nagyszerű infografika...
A legtöbb ember számára a masszázs a…
A nyaralás tervezésekor egyre több utazó választja…
A PENNY évek óta következetesen vezet be…