2025. július 29., kedd - Márta

A holland tulajdonú FrieslandCampina Hungária Zrt. másfél milliárd forintos bővítést hajtott végre a mátészalkai gyárában, ahol többek között a Túró Rudit is előállítják. A vállalat napi egymillió Pöttyös Túró Rudit gyárt. Bővítette gyártó- és csomagolókapacitását a Túró Rudit is előállító FrieslandCampina Hungária Zrt., a másfél milliárd forint értékű, saját forrásból megvalósult beruházást kedden adták át a holland tulajdonú cég mátészalkai telephelyén.

A DVM group Design & Build üzletágának vezetésével Malata Gyulát bízta meg, aki a cégcsoport D&B jellegű munkáinak projektszintű irányítása és koordinálása mellett a megrendelőkkel való zökkenőmentes kapcsolattartásért is felel. Mandátuma kiterjed a tervezési, kivitelezési, vállalkozási és fenntarthatósági részlegek együttműködésének hatékonyságnövelésére is, így az információ kellő mélységben és részletességgel jut majd el az adott D&B projektben részt vevő munkatársakhoz.

A legnagyobb lengyel online piactéren naponta 1,2 millió terméket vásárolnak a felhasználók. Sehol nem virágzik úgy az e-kereskedelem most Európában, mint a mi régiónkban: idén a szektor a legnagyobb bővülésre Csehországban számíthat, ahol a növekedés mértéke 2021-ig várhatóan az évi 16 százalékot is el fogja érni. A piac itthon is gyors ütemben bővül. Az online kiskereskedelem mérete négy év alatt 273 milliárdról 669 milliárd forintra nőtt.

Miközben soha nem látott foglaltsági aránnyal működnek a magyar hotelek, a szakértők állítják, van a gyógyszállónál jobb hotelbefektetés is. Ráadásul a piacot uraló két wellnesslánc, Európa legnagyobb gyógyszállócsoportja, a nemrég a Danubius-resortokat is márkaneve alá vonó Ensana, valamint a Mészáros-érdekeltségben levő Hunguest hotelek mellé nagyüzemben már csak egy különleges, Magyarországon még sosem látott termékkel lenne érdemes beszállni. A gond csak az, hogy a magyarok inkább pancsolni szeretnek, nem fizetnek külön szolgáltatásokért.

A kozmetikai szektorba is beszáll Balogh Levente. A Szentkirályi ásványvizet sikerre vivő tulajdonos-menedzser Vízangyal néven dobja piacra új termékcsaládját jövő év elején. Az ásványvíz, a gyermekpezsgő és az energiaital után a kozmetikai szektorba is beszáll Balogh Levente. A jövő év elején piacra kerülő Vízangyal termékcsalád kétéves fejlesztő munka eredményeként jött létre, és januártól fél éven át kizárólag a Rossman üzletekben lesz kapható.

Hongkongban már majdnem négy hónapja zajlik tüntetéssorozat, a Kína ölelésében élő városállam utcáin szinte állandósultak az összecsapások a törékeny autonómiájukat féltő demonstrálók és a rend fenntartása érdekében egyre keményebb eszközökhöz nyúló hatóságok között. Hongkongban már a 2014-es tüntetések alatt is fontos szerepet játszottak egyes mobilos appok és úgy általában az internet, de a mostani események során a technológia még inkább alakító tényezőnek bizonyul.

A Hungexpón 2021-ig nettó 55 milliárd forintból felújítják és korszerűsítik a meglévő pavilonokat, két új kiállítási csarnokot, új fogadóépületet és egy kongresszusi központot is építenek - közölte a Hungexpo az MTI-vel hétfőn.

Itt az ősz, lassan mindenki visszarázódik a megszokott kerékvágásba, újra beindult a munkagépezet. A munkaerőhiány következtében egyre-másra jelennek meg a csábítóbbnál csábítóbb ajánlatok, ezzel párhuzamosan viszont egyre nagyobb HR-kihívásokkal néznek szembe a cégek. Nem mindegy ugyanis, hogy milyen munkakörnyezetet tudunk kínálni a jelentkezőknek.

A turizmus fellendülésének köszönhetően a régiós hotelpiac rengeteg lehetőséget tartogat, miközben a befektetők számára is egyre vonzóbb eszközzé válik. A turisták igényei a fapados légitársaságok és a szállásmegosztó szolgáltatások terjedésével egyre gyorsabban változnak, azonban hotelfejlesztés szempontjából a kelet-közép-európai régió ma messze a legjobb terep – mondta el a Bécsben megrendezett CEE Property Forum 2019 konferencián Marius Gomola MRICS, Managing Director, Horwath HTL Hungary, Founder, HOTCO.

Ötmilliárd forintos forgalomnövekedésre számít idén az eMAG Marketplace a tavalyi 8,5 milliárd forintos teljes forgalom után, ez a platform ötéves magyarországi történetének legkiemelkedőbb eredménye.Már 4300 magyar kis- és középvállalkozás (kkv) kínál csaknem 1,7 millió terméket a platformon, így az eMAG.hu-n értékesített árucikkek csaknem fele a Marketplace-ról származik.

Tartalom galéria

Mit tehet egy cég, ha a felsővezetői botrányba keverednek?

Mit tehet egy cég, ha a felsővezetői botrányba keverednek?

More details
Bővült a raktárkínálat, növekedett az üresedési ráta is

Bővült a raktárkínálat, növekedett az üresedési ráta is

More details
Románia kiskereskedelmi piaca megerősítette stratégiai központi szerepét

Románia kiskereskedelmi piaca megerősítette stratégiai központi szerepét

More details
Amit a 3%-os hitelről tudni kell, de nem beszélnek róla

Amit a 3%-os hitelről tudni kell, de nem beszélnek róla

More details
Hétvégi tippek, kulturális programajánló

Hétvégi tippek, kulturális programajánló

More details
A nyári szabadságolások után nő a felmondásosok száma

A nyári szabadságolások után nő a felmondásosok száma

More details
Lehetőség a múltban

Lehetőség a múltban

More details
Újabb lakóparkkal bővült a LIVING kínálata

Újabb lakóparkkal bővült a LIVING kínálata

More details
Stratégiai bővítés Nyíregyházán

Stratégiai bővítés Nyíregyházán

More details
Az Üzleti Hírszerzés portál kiadója az O|G|H - Open Gates Hungary Kft. - O|G|H - a hír szerzője