2025. június 26., csütörtök - János
A tavasz egyik legvarázslatosabb természeti eseménye a cseresznyevirágzás, amelyet világszerte ünnepelnek. Magyarországon is számos helyszínen szerveznek programokat, ahol a látogatók gyönyörködhetnek a virágzó cseresznyefákban és megismerkedhetnek a japán kultúra ezen különleges hagyományával.
Itt a tavasz nemsokára! 2025-ben is várunk benneteket Velence Korzón! Újra halas hétvégével várunk benneteket! Ponty, keszeg, harcsa, süllő (de hekk is lesz)! A halászlé és a sülthal sem maradhat le az étlapról.
2025-ös Oldtimer Show Budapesten a Magyar Vasúttörténeti Parkban: április 12-13. Ajándékeső, családos programok, díjmentes parkolás, … 500 válogatott oldtimer jármű! 11 országból hozzák el a csodamasináikat Budapestre a külföldi kiállítók. Két nap, két nyeremény jármű! Belépőjegyeddel most egy OT-s Pannóniát vagy egy OT-s Mercedest is nyerhetsz!
A nemzetközi oktatás iránt érdeklődők számára kiváló lehetőség nyílik 2025. március 22-én, szombaton, amikor megrendezésre kerül a "Days of International Education" kiállítás Budapesten. Az esemény helyszíne a Crowne Plaza Hotel Budapest (1062 Budapest, Váci út 1-3.), és 10:00-től 17:00-ig várja a látogatókat.
A GKI Gazdaságkutató elemzése szerint 2025-ben a magyar állam 1700 milliárd forint kamatot fizet ki a lakossági befektetőknek, melyből 1300 milliárd forint a Prémium Magyar Állampapírhoz (PMÁP) kapcsolódik. Ez több százezer háztartás pénzügyi helyzetét érinti, jelentős hatással van a lakossági fogyasztásra és megtakarítási stratégiákra.
A Tesco az angliai Gateshead egyik áruházában új lopásgátló rendszert tesztel, amely a "Scan as you Shop" szolgáltatást használó vásárlók bevásárlókocsijait méri le a fizetés előtt. A rendszer célja, hogy figyelmeztesse a vásárlókat az esetlegesen kihagyott vagy hibásan beolvasott termékekre, csökkentse a manuális ellenőrzések számát, rövidítse a sorban állási időt és egyszerűsítse a fizetési folyamatot.
Az International Workplace Group – a hibrid munkamegoldások piacának első számú szolgáltatója, amelyhez a Spaces és a Regus brandek is tartoznak – újabb modern és rugalmas munkaterületet nyitott meg Szentendrén.
A Temu, a kínai e-kereskedelmi óriás, gyors térnyerése jelentős kihívások elé állítja a magyarországi online kereskedőket. A Temu alkalmazása már minden harmadik hazai online vásárló mobilján megtalálható, és terveik szerint európai rendeléseik 80%-át európai raktárakból fogják teljesíteni.
A mesterséges intelligencia (AI) fejlődése új korszakot nyitott az üzleti világban, ahol az AI-ügynökök egyre nagyobb szerepet kapnak. Ezek az autonóm, döntéshozatalra és komplex feladatok elvégzésére képes szoftverek forradalmasíthatják az ügyfélszolgálattól kezdve a pénzügyi elemzésen át a logisztikáig számos iparágat. De miben különböznek a hagyományos chatbotoktól, és milyen hatással lesznek a vállalatokra a közeljövőben?
Az alfa generáció – a 2010 és 2025 között született „digitális bennszülöttek” – már most jelentős hatást gyakorol a szépségiparra. A technológia és a közösségi média szoros részét képezi életüknek, miközben egyre tudatosabb fogyasztókká válnak, akik az innovációt, a fenntarthatóságot helyezik előtérbe - olvasható a termekmix.hu elemzésében.
A Circana, a fogyasztói magatartást vizsgáló tanácsadó vállalat legújabb FMCG Demand Signals tanulmányában Európa hat legnagyobb élelmiszerpiacán ismerteti a fogyasztói vásárlási trendeket - írja a termekmix.hu.
Az európai fővárosok irodabérleti piacai 2025-ben vegyes trendeket mutatnak, amelyeket olyan tényezők befolyásolnak, mint a gazdasági helyzet, a távmunka elterjedése és a magas színvonalú, fenntartható irodaterületek iránti kereslet. Míg egyes városokban a bérleti díjak stabilak vagy emelkednek, másutt a növekvő üresedési ráták és a bérlői preferenciák változása miatt csökkenő nyomás tapasztalható.
A geopolitikai helyzet jelentette a legnagyobb kihívást tavaly az energiaszektorban. Az érintett vállalatok vezérigazgatóinak 55 százaléka ezt sorolta az első helyre a gazdasági bizonytalanság és a Gen AI okozta versenyhelyzet előtt – állapítja meg Energy CEO Outlook jelentésében a KPMG. A vállalatvezetők 78 százaléka azonban 2023-hoz hasonlóan így is optimista a cég növekedését illetően a következő három évben. A mesterséges intelligenciát egyszerre tekintik kockázatnak és lehetőségnek.
A Teleperformance SE, a világ legnagyobb call-center szolgáltatója, mesterséges intelligencia (MI) rendszert vezet be, amely valós időben tompítja az angolul beszélő indiai alkalmazottak akcentusát. Ez a technológia, amely a háttérzajok kiszűrésével is párosul, az indiai call centerekben kerül alkalmazásra, hogy a vállalat nemzetközi ügyfeleinek nyújtott támogatás érthetőbbé váljon - írja az sg.hu.
2025. június 27-29. között rendezik meg a…
Az immár 8. éve megrendezésre kerülő China…
Új névvel, új alapokkal, de a megszokott…