2019. április 22., hétfő - Csilla

Ügyviteli trendek – 2019. április 3.

ugyvitelHa nincs rend a cég adminisztrációjában, dokumentumkezelésében, aktáiban, az törvényszerűen elbukáshoz, káoszhoz, működésképtelenséghez vezet.A cég ereje, hatékonysága az akták, iratok, adatok számlák, levelezések, szerződések, az ügymenet rendben tartásában rejlik.

A jól szervezett ügyvitelen múlik minden.  Papírral vagy/és digitálisan? Mindkettő. S lehetőleg a legfejlettebb technológiákon alapuljon és integrált rendszerekben szervezett legyen. Az okos vezetés először belül tesz rendet, ott fejleszt, mégpedig folyamatosan, mert tudja, hogy az új terméket, portfóliót a régi háttér nem bírja el.

A Piac & Profit workshopon az ügyviteli trendek rendkívül gyakorlatias formában, azonnal hasznosítható megoldásokban mutatkoznak be. Szánja rá a napját! Szakértőink a gyakorlat, a felhasználók nyelvén beszélnek!

Keynote speakerek

Dulkai Miklós, Hortobágyi Ágoston, Pálfi Attila, Solcz-Ujvári Magdolna, Szederkényi Zsolt

Témák és előadók

A komplex, integrált vállalatirányítási rendszerek újraértelmezése.
Előadó: Pálfi Attila ügyvezető, Inventis Üzleti Informatika Kft.

Vállalatirányítási rendszer. Választási know-how!
Előadó: Juhász Zsolt Revolution partner, kereskedelmi igazgató, REVOLUTION Software Kft.

Dokumentumkezelés – gondolkodásmód, folyamatszervezés, technológia.
Előadó:
Hortobágyi  Ágoston  ügyvezető, DO-Q-MENT Kft.

Smart ERP - intelligens, felhő alapú ügyviteli megoldás. 
Előadó:
Schramm Károly ügyvezető, Smartfront Kft.

Online, elektronikus számla A NAV és a könyvelő kapcsolati hálózatában.
Előadó:
Dulkai Miklós kereskedelmi igazgató, Kulcs-Soft Nyrt.

Így automatizáljuk a könyvelésünket: gyakorlati példák, lehetőségek
Előadó:
Kabai József ügyvezető,Távügyvitel Kft.

Az irodai adminisztráció. Az ügyfélkezeléstől a postázásig.
Előadó:
Solcz-Ujvári Magdolna csoportvezető, Dokumentum menedzsment csoport, FŐTÁV Zrt.

 „Zárás” van.  Tartsa kézben zárügyeit!  
Előadó:
Szelthafner Zoltán üzletfejlesztési vezető, Hoge Kft.

A végén úgyis papír kell.
Előadó:
Kreutz László ügyvezető, Fellowes Hungary Kereskedelmi Kft.

Az ügyviteli szoftver alkalmazásának előnyei és GDPR kockázatai
Előadó:
Sándor Zsolt András partner, Gill & Murry Kft.

Cégmenedzser ügyviteli rendszerrel bizonylatszintig.
Előadó:
Jagodics Tamás ügyvezető, Cégmenedzser Szoftver Kft.

Ügyvitel csak folyamatba szervezetten.
Előadó:
Szederkényi Zsolt ügyvezető, xFLOW-er Group

A vállalati szarkák ellen ügyviteli módszerekkel. A pénzügyi veszteség 2-4 %-ának okozói!
Előadó:
Róth Dénes ügyvezető, Proteus IT Risk Kft.

Szünetekben konzultáció az előadókkal, kiállítókkal

A Workshop-konferencia részletes programja és regisztráció

Időpont: 2019. április 3. (szerda) 9.30–16.00
Helyszín: Budapest, Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, Örs vezér tere 24.

(Üzelti Hírszerzés)